سوسكاي رقاص !!!
نوشته شده توسط : نــ ـ ــوش آفــ ـ ــرین

 سلاااااااااااام 

خیلیییییییییییییی دلم واستون تنگیده بود !! امتحاناتم شروع شده ولی خب منم دیگه اگه سری به اینجا نزنم و وبلاگ عزیز دلمو نبینم (گنوغ میشم )ههههههههههههههههههه

دلم واسه همه بچه ها تنگ شده دلم واسه همه تون تنگیده و بیشتر از همه دلم واسه پرینسس تنگیده کوشی چرا نیستی ؟؟!!!! 

خب از این حرف ها بگذریم داشتم میگفتم امتحاناتم شروع شده و دیگه منم باید برم خر خونی کردنمو شروع کنم 

راستی جمعه رفته بودم عروسی جاتون خالی انقدر خوش گذشت که نگووووووووو دو تا بودن لباس سیاه به تن داشتند خیلی با حال میرقصیدن به قول شبدیز مثل دو تا سوسک بودن که داتشن قر و فر میدادن من که خیلی خوشم اومده بود هماهنگ با هم میرقصیدن من حال کرده بودم !!

جز اون دو تا یه زن دیگه ای هم بود که خیلی جالب بود برام کلی پز و فیس و افاده ولی من هر چی نگاش کردم نفهیدم این خانوم داره میرقصه یا مثل بت وایستاده و داره میخنده ؟!؟! و لی نه انگاری که داشت میرقصید ولی چیجوری من حالیم نشد !! افقط وقتی به خودم اومدم که دیدم اهنگ تموم شد و خانوم فقط یه سه چهار سانتی متیری تغییر مکان داده بود !!!!

عجب رقص های عجیب و غریبی اومده هاااااااااااااااااا 

بچه ها اگه کم تر سر میزنم و کم تر اپ هانونو میخونم به بزرگی خودتون ببخشید اخه سرم حسابی شلوغه ولی بدونید بعد از این امتحانات دیگه از خداتون میشه من سرم شلوغ بشه انقدر به شما با سر بزنم که دست و پاتون بشکنه !!!

خب دیگه نمیدونم تا کی ولی مواظب خودتون باشید و منو فراموش نکنید بر میگردم همه تونو از دور میبوسم 

تا بعد از امتحانات ...

بای 

 

 





:: موضوعات مرتبط: خاطرات من , ,
:: بازدید از این مطلب : 1256
|
امتیاز مطلب : 139
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : 26 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: